вівторок, 11 листопада 2014 р.

Прийом роботи. Домашнє завдання

Етап уроку                 Домашнє завдання
Назва прийому          Безпрограшна лотерея
Опис прийому
 Цей прийом добре спрацьовує на уроках філологічного й математичного циклу і там, де є можливість вибору письмових завдань. Діти дістають із коробок номери завдань (вправ, задач). Як варіант один з учнів дістає завдання з коробки для свого ряду (на групу дітей).

Етап уроку                 Домашнє завдання
Назва прийому         Вибери завдання сам
Опис прийому
 На дошці заздалегідь записані домашні завдання трьох рівнів, і учні вибирають собі комбінацію придатних для них варіантів за інтересом і силою.

Етап уроку                     Домашнє завдання
Назва прийому             Заздалегідь
Опис прийому
 На початку теми повідом­ляються всі завдання, які необхідно виконати, поділивши на обов’язкові й додаткові, письмові й усні. Обмовляються терміни складання завдань та їхній обсяг, принципи оцінювання, чи є можливість вибору завдань та ін.

Етап уроку                    Домашнє завдання
Назва прийому             Кубик
Опис прийому
 Якщо потрібно дати багато завдань різного типу, то вибір, що кому робити, можна запропонувати кидаючи кубик. На дошці записані номери завдань і залежно від комбінації цифр, які випадають на кубику, кожний учень вибирає свою частину завдання на дошці.

Етап уроку                Домашнє завдання
Назва прийому         Знайди завдання
Опис прийому
Приклад 1.
Російська мова
На дошці написані слова: ...делать, французс...ий, р...стение, ука...ка, немец...кий, выр...щенный. Випишіть тільки пропущені букви. Із цих слів складається «казка». Отже, домашнє завдання полягає в тому, щоб «скласти казку з певного правила». Паралельно з визначенням типу домашнього завдання йде повторення правила: написання коренів -раст-, -рос-, суфіксів -к- і       -ск-, префікса с-, дзвінких приголосних наприкінці слова.

Етап уроку                 Домашнє завдання
Назва прийому         Одне завдання на двох
Опис прийому
 Два варіанти цього методичного прийому: перший - учні «однієї вагової категорії», другий - за принципом «паровоз  і вагончик», тобто один з учнів сильніший і відіграє роль ведучого, другий - ведений. У другому варіанті важливо так продумати завдання, щоб працювали обидва учні, але частини завдання були розподілені з урахуванням здібностей і можливостей.

Етап уроку                      Домашнє завдання
Назва прийому               Творче завдання
Опис прийому
 Зазвичай воно виконується на добровільних началах і стимулюється вчителем високою оцінкою й похвалою.
Діапазон творчих завдань широкий. Однак серед них можна виділити деякі типові групи. Наприклад, учням пропонується розробити:
1) частівки, байки, казки, фантастичні оповідання з навчальних тем;
2) чайнворди, кросворди і т. п.;
3) тематичні збірники цікавих фактів, прикладів і задач;
4) збірники анотацій на статті з обра­ної теми;
5) навчальні комікси;
6) плакати - опорні сигнали.

Етап уроку                   Домашнє завдання
Назва уроку                Ярмарок-продаж
Опис прийому
Вчитель «продає» домашнє завдання, установивши кожному бальну ціну.



Немає коментарів:

Дописати коментар